Ukategorisert

ØK-nytt uke 26

Hei alle! Nå begynner sommerfreden for alvor å senke seg over kontorlokalene våre, i alle fall her i Fakultetsadministrasjonen. Denne uken har det vært en del møter, men ingen store hendelser. Vi hadde styringsgruppemøte i samlokaliseringsprosjektet vårt her i Elgeseter gt, og alt går sin gang. I september begynner arbeidet med å lage vegger rundt studentarbeidsplassene i 2. etasje som er første trinn, og så tar vi del for del. Det meste er enkelt arbeid uten støy, den store jobben blir når tannlegene flytter ut mot slutten av året og disse lokalene skal bygges om. Vi kommer til å ha en rekke prosesser gjennom høsten for alle som blir berørt, så dette kommer til å gå fint!

Vi har hatt møte i ansettelsesutvalget i dag, og gjort vedtak på ansettelse av innovasjonsleder. Når vedkommende som er innstilt har takket ja til tilbudet blir personen presentert her, og med hvilke roller og oppgaver som vil tilfalle denne nye rollen. Det blir spennende.

Flere av instituttene har nå gjort ferdig sine strategier, og både fakultet og institutter kommer til å lage handlingsplaner for oppfølging til høsten. Vi har store ambisjoner!

Ellers har dagen min gått med til signere vitnemål for bachelor-studenter, og jeg vet at Kristin har mange flere på lager til meg i neste uke. Jeg tar ferie, men legger inn noen «signeringsavbrekk» slik at vi får vitnemålene ut til våre uteksaminerte kandidater så fort som mulig.

Jeg har sjekket værmeldingen, og alle tre campus-byer kan skilte med strålende sol og mer enn anstendige temperaturer fra og med i morgen, så det er ikke dumt med ferie nå! Gjøvik leder, der er det meldt over 30 grader til neste helg.

God sommer!

Monica