Våre tjenester

NTNU konferanser

Våre tjenester


Tjenester

Vi sikrer en god og strømlinjeformet gjennomføring av arrangementet – gjennom et nært samarbeid med deg som oppdragsgiver. Vi bruker det anerkjente EventsAIR  til konferanseplanlegging og prosjektledelse, påmelding, utstilling, abstracts- og paperhåndtering.

Vi gir deg en følelse av å ha husket alt!

Vårt system for konferansepåmelding er tilpasset GDPR


tst

Minipakke

Kun deltakerbehandling. Dette inkluderer påmeldingsskjema med eller uten betaling og nødvendig oppfølging av påmeldingene. Du håndterer resten av arrangementet selv.

FK3

Konferansepakke

Planlegging

Bilde av møtedeltagere

Vi gir veiledning og råd gjennom hele arrangementsprosessen og deltar gjerne på møter om det praktiske rundt konferansen. Som arrangør kan du enkelt holde oversikt over økonomi og status for arbeidsoppgaver via live-rapporter fra vårt system.

Påmelding

Digitalt påmeldingsskjema

Vi bruker konferansesystemet Events AIR som håndterer påmeldinger og betaling sikkert og effektivt. Du kan følge påmeldingstallene live. Vi tar hånd om kommunikasjonen med den enkelte påmeldte deltaker.

Overnatting

Hotellrom interiør

Vi tar hånd om hele dialogen med hotellene. Alt fra innhenting av tilbud og forhåndsreservering til håndtering av bestillingene.

Sosialt program

konferansemiddag i Palmehaven

Vi har lang erfaring i å arrangere mottakelser, middager, utflukter og andre sosiale tilstelninger som er en viktig del av en vellykket totalopplevelse.

Gjennomføring

Konferansesekretariat

Vi sørger for at alt er i orden og fungerer til konferansestart og bistår i å løse alle utfordringer som måtte oppstå underveis i gjennomføringen. Vi setter opp sekretariat for mottakelse og registrering av deltakere, selvregistreringspunkter og yter service til deltakere og evt. utstillere.

Deltakerapp

Skjermbilde fra deltakerapp

Mobilapp med konferansebillett, program, utstillere/sponsorer, lokal informasjon og varslingstjeneste fra arrangør til deltakere. Appen har også nettverks- og SoMe-funksjoner, som engasjerer og knytter deltakerne sammen.

TT3

Tilleggstjenester

Nettsider og markedsføring

profileringsmateriale og nettsider

Vi kan ta hånd om nettsider for konferansen, og levere enkle trykksaker (plakater, flyers, program, navneskilt m.m.). Vi har også gode tips til kommunikasjonsplanen.

Digital konferanse

Kvinne som deltar i nettmøte

Vi bruker verktøy som samler hele konferanseflyten oversiktlig på ett sted med Live streaming/video, virtuell utstilling, virtuell networking, e-posters m.m. Bruk vår erfaring til å forberede et godt digitalt arrangement. Du får også tryggheten med live-support for arrangementet.

Les mer om vår portal for gjennomføring av digitale konferanser

Utstilling/sponsor

utstilling under konferanse

Vi tilbyr administrering av vitenskapelige postersutstillinger og kommersielle utstillinger. Vi håndtrerer alt fra befaring av utstillerområde, utstillerkart for nettsidene, påmeldingsside, kontakt med hotell (evt. annet lokale) for tilrettelegging av utstillingen, leverandøravtale og materialbestillinger. Vår utstilleransvarlig tar hånd om oppfølging og korrespondanse med utstillerne.

Abstracts & papers

figur abstractprosess: submission, review, accept, allocate

Behandling av konferansebidrag (abstracts/papers), er en integrert del av vårt konferansesystem.

Vi jobber tett med deg for å tilpasse systemet til dine behov og sikre en god flyt i hele løpet med opplasting av abstracts, review, aksept/avslag, allokering av abstracts/papers til programmet og evt. uttrekk til proceedings.

Benytt deg av vår lange erfaring med vitenskapelige konferanser.

Regnskap

regnskapsfører i arbeid ved dataskjerm

Vi tilbyr regnskapstjenester for hele arrangementet:

  • Føring av regnskap
  • Betalinger
  • Refusjon av reiseregninger til forelesere
  • Rapporter

Evaluering

søylediagram fra evaluering

Vi kan sette opp og sende ut nettskjema til deltagerne for evaluering av konferansen:

  • Oppsett
  • Utsendelse
  • Etterarbeid og rapport

Deltakerapp med utvidet funksjonalitet

Utvidet funksjonaliet i app'en gjør det mulig å skape et større engasjement blant deltakerne.

I tillegg til spesifikasjonene for standardappen kan den utvides med følgende tilleggstjenester:

  • Live Q&A i sesjonene
  • Rask tilbakemelding med sesjonsevaluering i app
  • Engasjer deltakerne med egen SoMe-kanal i app'en
  • SoMe-strøm fra app'en på stor skjerm i mingleområdet
  • Fremvisning av de beste SoMe-bildene ved konferanseavslutning
  • Gamification
  • Kjøp av billetter til sosiale arrangement
  • Bordallokering
  • Bannerannonsering

Fleksible løsninger

Vi tilbyr fleksible løsninger og skreddersyr gjerne våre tjenester etter deres behov. Ta kontakt for en prat!

kontakt rsb

Kontakt oss

Vi er her for å hjelpe deg. Ta kontakt for en uforpliktende samtale!

E-post: info@konferanser.ntnu.no